0 items: 0,00 RON

Cum cumpar

Vrem să îți răspundem prompt și cât se poate de clar atunci când cauți un produs în cadrul magazinului nostru. Cum portofoliul GeboShop.ro este într-o dinamică continuă, află următoarele sfaturi pentru a salva timp și pentru a elimina orice confuzie.

Pentru a putea plasa o comandă pe site sau telefonic trebuie să deții o adresă validă de email, prin intermediul căreia se va derula ulterior comunicarea dintre noi. Este recomandata varianta online, pentru a elimina eventualele erori de comunicare.

Pasul 1 - Alegerea produselor


Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în stânga paginii.

Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în dreapta ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.


Gasirea unui produs folosind motorul de cautareDacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.
In pagina produsului poti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, preț, disponibilitatea în stoc și un termen de livrare estimat sau poți să-l compari cu alte produse similare.

Pasul 2 – Coșul de cumpărături

Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Cumpără”. Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”.

Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei [x] plasate pe fiecare rând, chiar înaintea denumirii produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim și apăsarea butonului “Actualizează cantitatea”. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.

Dacă ești în posesia unui cupon de reduceri ai opțiunea să-l folosești acum prin introducerea codului și apăsarea butonului «Aplică cupon».

Pagina de actualizare a cosului de cumparaturi

Pentru a plasa comanda, trebuie să parcurgi pașii următori apăsând butonul «Trimite comanda».

Pasul 3 – Autentificare / Înregistrare

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finalize comanda;

- daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea unui formular simplu pentru crearea unui cont client nou;

În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tău.
În interiorul contului tău poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ai inregistrat în contul tău. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare, iar timpul de plasare a unei comenzi noi se reduce la minimum.

- poti alege comanda fara cont, unde completezi doar numele, prenumele, E-mailul si telefonul tau. Apoi vei primi un telefon de la Call Center pentru a stabili restul detaliilor legate de comanda.

 

Pasul 4 – Alege opțiunea de livrare

Selectează opțiunea privind livrarea comenzii și continuă prin apăsarea butonului «Continuă» din partea dreaptă a ecranului. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune.
Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Cum livrăm”.

 

Pasul 5 – Alege opțiunea de plată

Selectează opțiunea privind modalitatea de plată.
Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Cum plătesc”.

Pasul 6 – Trimite comanda

Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea fermă a comenzii tale.

În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea  comenzii, fie alte informații utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.

Viziteaza magazinul GEBOshop.ro pe ShopMania