Garantie
Produsele cumpărate prin intermediul GEBOshop.ro sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție conform prevederilor legale și politicilor producătorilor. Garanția nu se extinde asupra materialelor consumabile.
Dacă în momentul recepției vei constata lipsa certificatului de garanție al produsului, trebuie să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email info@geboshop.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea produsului în service, trebuie să prezinți următoarele:
- factura de achiziție a produsului în original (sau o copie a acesteia)
- certificatul de garanție comercială în original, completat corect cu toate datele
- accesoriile și documentația cu care a fost livrat produsul (inclusiv soft/drivere pe CD/DVD)
- descrierea pe scurt a defectului reclamat
Este recomandabil să aduci produsul în service în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia în perioada de garanție (inclusiv la transport).
Produsele sunt identificate în certificatul de garanție comercială pe baza denumirii comerciale, a codului și a numărului de serie unic (Serial Number - S/N). Ștergerea seriei (Serial Number - S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției.
Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.
Termenul de garanție specificat în certificatul de garanție comercială începe de la data livrarii.
Produsele cumpărate prin GeboShop.ro pot fi însoțite de două tipuri de certificate de garanție: certificate de garanție emise de producător/importator sau certificate de garanție emise de GEBO Systems & Solutions s.r.l. (administratorul magazinului online GeboShop.ro) .