Cum livram?
Gebo Systems & Solutions s.r.l. se obligă să îți expedieze produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectând termenul de livrare afișat pe site în pagina produsului.
Comenzile pe care le înregistrezi pe GeboShop.ro, se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 08.00 - 18.00. Dacă vei plasa vreo comandă în afara acestor intervale, aceasta va fi prelucrată în urmatoarea zi lucrătoare. Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.
Data livrării se va calcula după cum urmează:
- de la momentul recepționării în contul Gebo Systems & Solutions a plății integrale pentru comenzile care se vor achita prin transfer bancar;
Pentru fiecare livrare cu valoare mai mica sau egala cu 1000 RON + TVA, se va aplica tariful de transport, de 19 LEI (fara TVA).
Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.
Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Trebuie să ne notifici prin email la gebo@geboshop.ro absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.
În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul te va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și vom anula comanda. Vei putea relansa comanda de pe site.
Dacă informațiile legate de facturare și livrare pe care ni le-ai furnizat se vor doveni eronate sau incomplete, te vom contacta pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii, de maxim 3 zile lucrătoare.
Toate produsele sunt ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii si integritatii acestora pe durata transportului.
În cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să refuzi recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului şi să ne semnalezi acest incident imediat prin email la gebo@geboshop.ro .
Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
Informațiile despre stoc
În pagina fiecărui produs vei găsi informații actualizate periodic despre disponibilitatea produselor în stocul propriu.
Statusul poate fi afișat în variantele prezentate mai jos și care trebuie interpretate astfel:
- Stoc: produsul se află în stoc într-o cantitate pe care o estimăm ca suficientă pentru ritmul actual de vânzare.
- Stoc limitat: produsul se află în stoc într-o cantitate redusă.
- Disponibil la comandă in 5-10zile: produsul nu se afla în stoc, dar poate fi disponibil după o aprovizionare periodică sau la comandă.
Informații despre termenul de livrare
Alaturi de informația de stoc vei găsi și termenul de livrare estimat, în funcție de localizarea fizică a produsului.
Statusul poate fi afisat in urmatoarele variante:
- 24 ore: produsul poate ajunge la adresa de livrare prin intermediul curierului a doua zi lucrătoare de la procesarea comenzii;
- 48 ore: produsul poate ajunge la adresa de livrare prin intermediul curierului a treia zi lucrătoare de la procesarea comenzii;
- 15 zile: produsul face parte din categoria celor pe care le stocăm în mod curent și va putea ajunge în stocul nostru în maxim 15 zile, în funcție de ritmul de livrare al fiecărui producător;
- sună: produsul nu face parte din categoria celor pe care le stocam, dar poate fi adus la comandă și livrat într-un termen estimat între 10 și 30 zile, în funcție de ritmul de livrare al fiecărui producător.
Vei fi informat despre termenul de livrare concret dupa înregistrarea comenzii.
Programul de livrări al curierilor
- În București, de Luni până Vineri în intervalul 10:00 - 18:00, Sâmbătă în intervalul 10:00 - 16:00;
- În țara, de Luni până Vineri în intervalul 10:00 - 20:00, Sâmbătă în intervalul 10:00 - 14:00.
Condiţii speciale de livrare
Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce întârzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. În momentul în care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cât de curând posibil despre situaţia expediţiei.